Négy különleges, limitált szériás Toyota kupé tűnik fel a horizonton, mindegyik a kipufogójának izgalmas zúgásával hívja fel magára a figyelmet.

Valószínűleg kevesen idézik fel Európában a Scion nevét, a Toyota fiataloknak szánt almárkáját, pedig most a japán autógyártó egy új modellel rukkolt elő, amely emlékeztet erre az időszakra. Sajnos azonban csak az amerikai piac számára. Csak 11 évvel ezelőtt debütált a New York-i Autószalonon a Scion FR-S egyik limitált változata, ami valójában egy átalakított Toyota GT86 volt. Célja az volt, hogy felfrissítse a fiatalos márka imázsát, de a Toyota néhány év elteltével elengedte a projektet, most viszont a GR86 Yuzu Edition-nel állítanak emléket ennek a kezdeményezésnek. A motorja megegyezik az alapmodellével: egy 2,4 literes szívó boxermotor 235 lóerővel és 250 Nm forgatónyomatékkal, amely a hátsó kerekekhez juttatja az erőt, és természetesen elérhető hatfokozatú manuális vagy automatikus váltóval is. Az önzáró Torsen differenciálmű is opció. A japán mérnökök nem feledkeztek meg a gázreakció finomhangolásáról sem, így a vezető közvetlenebb élményre számíthat. A legszembetűnőbb újítások azonban a külső megjelenésben rejlenek. Minden részlet az FR-S-re utal: a figyelemfelkeltő sárga fényezés, a fekete, 18 colos felnik, a küszöbdíszek, a hangsúlyos hátsó légterelő, és végül az egyik legizgalmasabb elem, a négy kipufogóvég. A sárga szín a belső térben is visszaköszön, a varrások élénkítik a komor fekete környezetet. A limitált szériából mindössze 860 darab készül, ami még az előd, a Scion FR-S Release Series 1.0 számát is alulmúlja, hiszen abból 1500 darabot gyártottak. Az autó ára még nem hivatalos, de valószínűleg körülbelül 35 000 dollár (kb. 13 millió forint) környékén fog alakulni, sajnos kizárólag az észak-amerikai piacon.